Processos i convocatòries

Els tràmits telemàtics ja no es podran fer anònimament

A partir de l'1 de juliol tots els tràmits ja no es podran fer anònimament.

El tràmit d'interinitats per al curs 2020-21 és el darrer que s'hi podrà fer.

A hores d'ara, tothom ja deu haver rebut un o dos correus electrònics de Conselleria informant de futurs canvis pel que fa a l'autenticació dels tràmits telemàtics (interinitats, adjudicacions, oposicions, comissions de serveis...).

Llegeix més...

Canvis en la gestió de les pensions del Règim de Classes Passives

A l'espera de reports dels nostres serveis jurídics, les implicacions que té aquesta norma no suposen cap modificació en el règim de jubilació actual

En el BOE de 22 d'abril es va publicar un canvi important pel que fa a les pensions dels funcionaris. Es tracta del Reial decret llei 15/2020, de 21 d'abril, de mesures urgents complementàries per donar suport a l'economia i l'ocupació. En diverses disposicions d'aquesta norma es modifica el sistema de gestió de pensions del Règim de Classes Passives, que és el que tenen la major part dels docents de l'ensenyament públic.

En efecte, el professorat que va ingressar en els cossos docents a partir de les oposicions del 2011 pertany al Règim General de la Seguretat Social; però tots els altres funcionaris i funcionàries de carrera de cossos docents pertanyem al règim especial de Classes Passives. Pertànyer en aquest règim significa que no contribuïm a la caixa única de la Seguretat Social i, per tant, les nostres pensions “no surten” d'aquí sinó que es financen via imposts i es paguen directament pel Ministeri d'Hisenda.

Llegeix més...

Funcionaris en pràctiques 2019-20. Canvis per la COVID-19: no fa falta el curs de formació

Canvis per la COVID-19 - 21 d'abril

Resolució de la directora general de Personal Docent de 8 d’abril de 2020 per la qual es modifica la Resolució de la directora general de Personal Docent de dia 9 de setembre de 2019

Segons la resolució, no fa falta haver fet el curs de formació per ser declarat apte a la fase pràctiques.

La resta del procediment s'ha d'acabar com estava previst.

Llegeix més...

Presa de possessió i incorporació al centre. Curs 2019-20

 Important tercer trimestre 2019-20

Si t'adjudiquen una plaça el 3r trimestre hauràs de seguir les següents passes:

1r. Fer el tràmit telemàtic previ a la presa de possessió.
2n. A continuacó, posar-te en contacte amb el/la director/a del centre per formalitzar la presa de possessió.

Termini

La presa de possessió s'ha d'haver formalitzat, com a tard, el dia següent a l'adjudicació (si l'adjudicació és dia 4, tens fins dia 5).

Dades de contacte del centre

Les trobaràs a la fitxa de cada centre mentre fas el tràmit de substitucions, o bé, a l'oferta educativa per al curs 2019-20.

Llegeix més...
Pàgina 2 de 49