Guia de les adjudicacions interinitats 2014-15

Termini de presentació de sol·licituds

Del 21 al 25 de juliol ambdós inclosos.

Obligació de participar

Totes les persones admeses a la llista d’interinitats estan obligades a participar.

Més informació

Termini de presentació de sol·licituds

Del 21 al 25 de juliol ambdós inclosos.

Obligació de participar

Totes les persones admeses a la llista d’interinitats estan obligades a participar.

Registre telemàtic

El tràmit només es considerarà conclòs quan l’haguem enviat: és necessari prémer el botó “Envia la sol·licitud” de la Passa 3 (Enviar) perquè el tràmit es consideri conclòs. Si no ho feim, serà com si no haguéssim participat.

A la passa 4, ens podrem imprimir o guardar un arxiu PDF amb el justificant del tràmit telemàtic.

També podrem consultar l’estat de la nostra sol·licitud a la seu electrònica (www.caib.es, part superior dreta), a l’apartat “Les meves gestions”. Allà podrem comprovar si, efectivament, hem enviat correctament la nostra sol·licitud.

El justificant del tràmit, un cop enviat, té el número de registre i la data d’enviament adalt a la dreta.

Podem enviar tant tràmits com volguem. El darrer tràmit enviat és el vàlid.

Places que apareixen en el tràmit

Les places que apareixen en el tràmit estan condicionades per les opcions (mitges jornades, illes, etc.) que vàrem marcar en el tràmit de petició de funcions.

Selecció de places

Podem seleccionar tantes places com volguem. El mínim és una plaça. Només l’atur condiciona les places que hem de seleccionar.

Places opcionals (triangle vermell)

Les places marcades amb un triangle vermell són opcionals als efectes d’atur. És a dir, no cal seleccionar-les per tenir-hi dret.

Les places de pacte, a més de les places amb perfils específics, són opcionals.

Cas de seleccionar places opcionals, el tràmit telemàtic ens obligarà a confirmar-ne l’elecció mitjançant una casella de confirmació.

Atur (baixa no voluntària)

Per tenir dret a atur, és necessari seleccionar totes les places a les quals podem optar d’almenys un grup. En cap cas estam obligats a triar places opcionals (triangle vermell).

Cas de no tenir dret a sol·licitar atur, el tràmit ens obligarà a confirmar que hi estam d’acord mitjançant una casella de confirmació.

Atur i mitja jornada

Cas d’obtenir mitja jornada en aquest tràmit telemàtic, per poder completar l’altra mitja jornada amb atur és necessari complir les següents condicions:

  • Seleccionar totes les places a les quals podem optar d’almenys un grup.
  • Posar en primer lloc totes les senceres i després totes les mitges d’aquest grup.

Cas que obtinguem una mitja jornada d’un grup diferent del que hem ordenat segons les condicions anteriors, també tendrem dret a atur, tot i no haver-ne ordenat les places.

Cas de no tenir dret a sol·licitar atur per a completar la mitja jornada, el tràmit ens obligarà a confirmar que hi estam d’acord mitjançant una casella de confirmació.

Habilitació anglès

Les persones que hagueu acreditat d’alguna manera el nivell de B2 d’anglès, podeu sol·licitar l’habilitació per fer matèries no lingüístiques en el tràmit telemàtic. Si no marcau la casella de verificació corresponent, no ens apareixerà cap plaça amb perfil de B2.

Igualment, si marcau que volgueu l’habilitació, les places que apareixin perfilades amb B2 seran de selecció voluntària a efectes d’atur.

MOLT IMPORTANT. Adjudicació per grups

Malgrat el tràmit ens permeti alternar places de diferents grups, l’adjudicació es farà de manera seqüencial d’acord amb l’ordre establert a la resolució. L’administració adjudicarà les places en l’ordre següent:

Primer. Grup A: places del cos de mestres.

Segon. Grup B: places del cos de secundària.

Tercer. Grup C: places del cos d’FP.

Quart. Grup D: places dels cossos de règim especial.

Cas de poder optar a més d’un grup però no respectem l’ordre anterior en la selecció de places, el tràmit telemàtic reordenarà automàticament les nostres places d’acord amb aquest ordre i ens en farà l’advertència corresponent.

És a dir, per molt que volguem posar, per exemple, una plaça del cos d’FP abans que una del cos de secundària, el tràmit telemàtic sempre adjudicarà primer la del cos de secundària. Cas que se’ns adjudiqui aquesta plaça de secundària, ja no se’ns adjudicarà cap plaça d’FP. Per això, és necessari conèixer les opcions que tenim a cadascun dels grups per poder decidir quines places seleccionam i quines no.

Tant a la passa 3 (Enviar), com a la passa 4 (Finalitzar) del tràmit, podrem comprovar l’ordre real de les places seleccionades.

Funcions de matèries no lingüístiques perdudes

Les persones que hagueu perdut alguna matèria no lingüística és necessari que, després d’acabar i registrar el tràmit telemàtic, faceu una petició adjunta, en el mateix sentit que la féreu quan sol·licitàreu en el tràmit de petició de funcions.

En aquest cas, haureu de sol·licitar les places que considereu que podríeu seleccionar, cas de tenir acceptada la funció perduda. A la petició, cal que esmenteu que ja heu fet el tràmit telemàtic, tot indicant-ne el número de registre.

Igualment, una vegada més, també haureu de seguir els tràmits administratius que se’n desprenguin. Això és:

Primer. Petició i registre presencial de les places que considerem i que no surten al tràmit.

Segon. Reclamació, en el termini corresponent.

Tercer. Recurs de reposició, en el termini corresponent

És necessari seguir tots els tràmits administratius indicats. Si no ho feim, estam desistint tàcitament de les nostres pretensions i ja no podrem reclamar res.